WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-19

Rubens Barrichello ... Het lijkt erop ... Tenzij ik me vergis ... Net als wat er gebeurd is in 2008 ... Ik woonde de laatste race van de "Rubens" in de Formule 1 in 2011, Interlagos. Zoals ik hebben ongeveer dezelfde leeftijd van hem, begeleid (en veruit de TV) de eerste stappen in de autosport het ... De aankomst in de Formule Ford overweldigend, maar het winnen van de race debuut in 1989 ... De titel van het Lotus Formule GM-Europa in 1990 ... De begeerde trofee van de F-3 Engels in 1991 ... De aankomst in de Formule 1 in 1993 ... Ah ... Dat de race op Donington ... Dat duet met Ayrton ... Het was bijna perfect. Het jaar 1994 begon veelbelovend. Hij kwam de vierde plaats in de openingsronde in Brazilië, voor de menigte, de derde in Aida ... Maar al dat gebeurde in Imola ... Ik weet niet of de dood van zijn idool, of het ongeval zelf ... Ondanks de vroege fase, ben ik ervan overtuigd dat de som van alle feiten, maar vooral dat hij een hit heeft geleden moet een keerpunt in zijn carrière bewezen. Tot slot, "water" verleden, zijn hier geregistreerde mijn verlangen emoties ervaren door het kleine scherm, draaien, trillen, lijden, vloeken, huilen, lachen en vieren ... Zeer ... Erg! Elke pool! Zoals die van de GP van Brazilië 2009 ... Elke inhalen! Net zoals dat in de laatste bocht van de 2004 Franse GP ... En elke overwinning! Net als dat ... Ja .. De eerste in 2000 in Duitsland ... Het was onvergetelijk! Bedankt, Rubens Barrichello van Brazilië!