WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-30

"Omdat VAN jou kyk"

"Omdat VAN jou kyk"

mooi dinge
Net my kan sien
Die skoonheid van die lug en die see
Green en die blomme ...
... ek het

Die res van die wêreld ...
totale blindheid
maar
Ek sien dat alles so mooi
Bose lê in die begrip van my wese

in staat was om
steeds verlore
maar
Nou verstaan ​​ek jou prettiness

Die planeet ...
Hulle het nie in kennis nie
En alles is so mooi
Ek dink nie enigiets anders nie

Dit alles as gevolg van jou kyk ...

Soos 'n bom
Ontslae geraak van my trane

Dit alles as gevolg van jou kyk ...

Alles is wonderlik
Net omdat jy gedink het

Ek moet smaak wees om jou

Omdat alles so mooi

rondom my
Dinge is so mooi

Dit alles as gevolg van jou kyk ...
Wat sin maak ...
... oneindige

In die palm van my hand
'n lang lewe

Watter sin sou hê sonder dat jy

Nou is die pragtige oneindigheid
Hoekom nie pas in my hart

Alle as gevolg van iemand ...

Natuurlik, dit is jy
maar
Watter verskil maak dit?

Liefde is hier

Dit maak nie saak!

Ongeag van wat gebeur het
Voel jy
wat sal

Ek het alles om gelukkig te wees

Lank lewe in die palm van jou hand

En nog steeds hou jy ...

Bly alles soos wat dit ooit was
Maar dit is pragtig
Mooi ...
... goddelike

Alles as gevolg van haar lyk ...

Laat my droom
Skryf sonder om te stop
Peinzend wat is 'n pragtige
En nie opgemerk het
Hoef net die see ...

Maar met jou hart
Dit is genoeg vir my

Die oë, die spieël van die siel
Die glimlag, jou woordvoerder

Hoef net die maanlig ...

Maar
Selfs die storm
Me stuur sy skoonheid

Niks maak my hartseer
Omdat ek wil
En dit is genoeg

Ek gaan voort om te skryf

Alles as gevolg van haar lyk ...

Dit is soveel skoonheid ...
Die lig wat skyn op die horison van my drome
Die mooiste blom in my tuin ...
... is jy

En net jy
Dit laat my sing soos dit
Probeer meer as wat ek te sê

Hoekom nie pas in my hart

En alles is mooi
Aangesien ek jou ontmoet
En as gevolg van haar lyk ...

Ek het hierdie woorde ...
Onttrekkings uit die diepte van my hart