WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-30

"På grund av ditt utseende"

"På grund av ditt utseende"

vackra saker
Endast mina ögon kan se
Skönheten i himmel och hav
Grönt och blommorna ...
... Jag gav

Resten av världen ...
total blindhet
men
Jag ser att allt är så vackert
Ondskan ligger i förståelsen av min varelse

kunnat
ändå förlorade
men
Nu förstår jag din TÄCKHET

Planeten ...
De märkte ingenting
Och allt är så vacker
Jag tror inte på något annat

Allt på grund av ditt utseende ...

Som en charm
Blev av med mina tårar

Allt på grund av ditt utseende ...

Allt är underbart
Bara för att du har tänkt på

Jag måste tycka om dig

Eftersom allting är så vacker

runt omkring mig
Saker är så vacker

Allt på grund av ditt utseende ...
Det verkade vettigt ...
... oändliga

I min hand
lång livslängd

Vilken mening skulle ha utan er

Nu är den vackra oändlighet
Varför passar inte i mitt hjärta

Allt på grund av någon ...

Visst, det är du
men
Vilken skillnad gör det?

Kärlek är här

Oavsett!

Oavsett vad som hände
Känner du dig
Vad kommer

Jag har allt att vara lycklig

Lång livslängd i handflatan

Och fortfarande gillar dig ...

Allt förblir som det alltid varit
Men det är vackert
Vackert ...
... gudomliga

Allt på grund av hennes utseende ...

Får mig att drömma
Skriv utan att vilja stanna
Funderar på vad som är vackert
Och inte heller hade märkt
Behöver bara havet ...

Men att ha ditt hjärta
Detta är nog för mig

Ögonen, själens spegel
Den leende, ditt språkrör

Bara behöver månsken ...

men
Även stormen
Jag sänder sin skönhet

Ingenting gör mig ledsen
Eftersom jag gillar
Och det är nog

Jag fortsätter att skriva

Allt på grund av hennes utseende ...

Det är så mycket skönhet ...
Ljuset som lyser vid horisonten i mina drömmar
Den vackraste blomman i min trädgård ...
... är du

Och bara du
Det får mig att sjunga så där
Försöker säga mer än jag

Varför passar inte i mitt hjärta

Och allt är vackert
Sedan jag träffade dig
Och på grund av hennes utseende ...

Jag skrev dessa ord ...
Uttag från djupet av mitt hjärta