WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-30

"KERANA DARI LIHAT ANDA"

"KERANA DARI LIHAT ANDA"

perkara-perkara yang indah
Hanya mata saya dapat melihat
Keindahan langit dan laut
Hijau dan bunga ...
... saya memberi

Lain di dunia ...
buta jumlah
tetapi
Saya melihat bahawa semua begitu indah
Jahat terletak pada pemahaman yang saya

telah dapat
masih hilang
tetapi
Sekarang saya faham prettiness anda

Planet ini ...
Mereka tidak nampak apa-apa
Dan semuanya begitu indah
Saya tidak fikir apa-apa lagi

Semua kerana melihat anda ...

Seperti azimat
Tidak perlu lagi ambil air mata saya

Semua kerana melihat anda ...

Semuanya adalah indah
Hanya kerana anda telah dianggap

Saya mesti menyukai anda

Kerana semuanya begitu indah

di sekeliling saya
Keadaan begitu indah

Semua kerana melihat anda ...
Itulah perasaan yang dibuat ...
... tak terhingga

Dalam tapak tangan saya
sepanjang hayat

Apa rasa akan ada tanpa anda

Sekarang adalah infiniti yang indah
Mengapa tidak sesuai di dalam hati saya

Semua kerana seseorang ...

Pasti, anda
tetapi
Apa bezanya membuat?

Cinta itu

Tidak kira!

Tidak kira apa yang berlaku
Adakah anda rasa
Apa yang akan

Saya mempunyai segala-galanya untuk berasa gembira

Kehidupan panjang di tapak tangan anda

Dan masih seperti anda ...

Semua yang kekal kerana ia
Tetapi ia adalah cantik
Indah ...
... ilahi

Semua kerana melihat beliau ...

Membuatkan saya bermimpi
Menulis tanpa mahu berhenti
Menimbang apa yang cantik
Dan tidak mempunyai perasan
Hanya perlu laut ...

Tetapi mempunyai hati anda
Ini adalah cukup untuk saya

Mata, cermin jiwa
Senyuman, jurucakap anda

Hanya perlu cahaya bulan ...

tetapi
Malah ribut
Saya menghantar keindahannya

Tiada apa-apa jua membuat saya sedih
Kerana saya suka
Dan ini sudah cukup

Saya terus menulis

Semua kerana melihat beliau ...

Ia kecantikan begitu banyak ...
Cahaya yang bersinar di ufuk impian saya
Bunga yang paling indah di taman saya ...
... Adakah anda

Dan hanya anda
Ia membuatkan saya menyanyi seperti itu
Cuba untuk berkata lebih daripada saya

Mengapa tidak sesuai di dalam hati saya

Dan segala-galanya adalah indah
Sejak saya bertemu anda
Dan kerana melihat beliau ...

Saya menulis kata-kata ini ...
Pengeluaran daripada bahagian bawah jantung saya