WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-30

"Mivel a külsőt"

"Mivel a külsőt"

gyönyörű dolgokat
Csak a szemem látja
A szépség az ég és a tenger
Zöld és a virágok ...
... adtam

A világ többi része ...
teljes vakság
de
Látom, hogy minden olyan szép
Evil fekszik megértése lényem

sikerült
még elvesztette
de
Most már értem a kedvesség

A bolygó ...
Azt nem vette észre semmit
És minden olyan szép
Nem hiszem, hogy bármi mást

Minden, mert a külsőt ...

Mint egy varázsa
Megszabadultak a könnyek

Minden, mert a külsőt ...

Minden csodálatos
Csak azért, mert már gondolt

Azt kell Önnek kedvére

Mert minden olyan szép

körülöttem
A dolgok olyan szép

Minden, mert a külsőt ...
Ez volt értelme ...
... végtelen

A tenyeremben
hosszú élettartam

Mi értelme lett volna nélküled

Most van a gyönyörű végtelen
Miért nem fér el a szívemben

Minden, mert valaki ...

Persze, ez akkor
de
Mi a különbség, hogy?

A szeretet itt

Nem számít!

Függetlenül attól, hogy mi történt
Úgy érzi,
Mi lesz

Én mindent, hogy boldog

Hosszú élettartam a tenyerében

És még mindig, mint te ...

Minden marad, ahogy valaha is volt
De szép
Gyönyörű ...
... isteni

Minden miatta nézni ...

Tesz engem álom
Írja meg nem akart megállítani
Szemlélve, milyen szép
És nem vette észre
Csak szükség van a tenger ...

De miután a szíved
Ez nekem elég

A szem, a lélek tükre
A mosoly, a szóvivő

Csak szükség van a holdfény ...

de
Még a vihar
Me közvetíti a szépséget

Semmi sem tesz nekem szomorú
Mert szeretem
És ez elég

Én továbbra is írni

Minden miatta nézni ...

Ez annyira szép ...
A fény ragyog a horizonton álmaim
A legszebb virág a kertemben ...
... Ön

És csak te
Ez tesz engem énekelni, mint az
Próbálok többet mondani, mint én

Miért nem fér el a szívemben

És minden szép
Mióta találkoztunk
És mert ő meg ...

Írtam ezeket a szavakat ...
Kivonás a szívemből