WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-30

"Door uw look"

"Door uw look"

mooie dingen
Alleen mijn ogen kunnen zien
De schoonheid van lucht en zee
Groen en de bloemen ...
... ik gaf

De rest van de wereld ...
volledige blindheid
maar
Ik zie dat alles is zo mooi
Het kwaad ligt in het begrip van mijn wezen

in staat geweest
nog steeds verloren
maar
Nu begrijp ik uw schoonheid

De planeet ...
Ze merkte niets
En alles is zo mooi
Ik denk niet dat iets anders

Allemaal dankzij uw blik ...

Als een charme
Verlost van mijn tranen

Allemaal dankzij uw blik ...

Alles is geweldig
Alleen maar omdat je gedacht hebben

Ik moet houden van je

Want alles is zo mooi

om me heen
Dingen zijn zo mooi

Allemaal dankzij uw blik ...
Dat was logisch ...
... oneindig

In de palm van mijn hand
lange levensduur

Welke zin zou hebben zonder dat je

Nu is het prachtige infinity
Waarom past niet in mijn hart

Allemaal door iemand ...

Tuurlijk, het is je
maar
Wat maakt het uit?

Liefde is hier

Het maakt niet uit!

Ongeacht wat er gebeurd is
Voelt u zich
wat zal

Ik heb alles om gelukkig te zijn

Lang leven in de palm van je hand

En nog steeds als jij ...

Alles blijft zoals het ooit was
Maar het is mooi
Mooi ...
... goddelijk

Alle vanwege haar blik ...

Maakt me dream
Schrijven zonder te willen stoppen
Overwegen wat mooi is
En geen van beide had gemerkt
Hoeft alleen maar de zee ...

Maar met je hart
Dit is genoeg voor mij

De ogen, de spiegel van de ziel
De glimlach, uw woordvoerder

Hoeft alleen maar het maanlicht ...

maar
Zelfs de storm
Me zendt haar schoonheid

Niets maakt me verdrietig
Omdat ik graag
En dat is genoeg

Ik blijf schrijven

Alle vanwege haar blik ...

Het is zoveel moois ...
Het licht dat schijnt aan de horizon van mijn dromen
De mooiste bloem in mijn tuin ...
... Ben je

En u alleen,
Het maakt me zingen als dat
Proberen om meer dan ik zeg

Waarom past niet in mijn hart

En alles is mooi
Sinds ik je ontmoette
En vanwege haar blik ...

Ik schreef deze woorden ...
Onttrekkingen uit de grond van mijn hart