WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-14

"Ποίημα του Missing μου"
(MarcosAlberto)

Μου λείπει παιδική μου ηλικία
Μου λείπει αστεία μου
Μου λείπουν τα παιχνίδια μου
Μου λείπει το ρεύμα
Μου λείπει ο Σουλτάνος
Μου λείπει η CICA και Leno
Μου λείπει ο ποταμός Caeté
Μου λείπει Bragança
Μου λείπει η θάλασσα
Μου λείπει η αγάπη μου
Μου λείπει η Nenete
Μου λείπει η Valtinho και Assizinho
Naldo και το Lúcio

Μου λείπει ο Taira
Μου λείπουν τα ταξίδια
Μου λείπει ξαδέλφια κορίτσι και τα ξαδέρφια μου
Από τους θείους και τους παππούδες μου

Μου λείπει δεκατρία χρόνια μου
Μου λείπει ο χρόνος δεν είχα ζήσει
Και τα πράγματα που μπορεί να μην έχει

Μου λείπει ο Ayrton
Μου λείπει ο Renato
Και στους πρόποδες του Piquet

Μου λείπουν όλα αυτά που έζησαν
Μου λείπει από χαρές μου
Μου λείπει από λύπες μου
Τα βάσανα και οι δοκιμές

Μου λείπει ό, τι έμαθα
Μου λείπει όλο αυτό το διάστημα έκανε να ξεχάσουμε
Μου λείπουν όλα αυτά που έχεις
Και από ό, τι έχω χάσει


Μου λείπει ότι τώρα ένιωσα νοσταλγία
Και το μέλλον που δεν έχουν ζήσει ακόμα