WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-14

"שיר של Missing שלי"
(MarcosAlberto)

אני מתגעגע ילדותי
אני מתגעגע לבדיחות שלי
אני מתגעגע הצעצועים שלי
אני מתגעגע הזרם
אני מתגעגע סולטן
אני מתגעגע ציצה ו Leno
אני מתגעגע Caeté נהר
אני מתגעגע Braganca
אני מתגעגע לים
אני מתגעגע לאהבה שלי
אני מתגעגע Nenete
אני מתגעגע Valtinho ו Assizinho
Naldo ואת לוסיו

אני מתגעגע טאירה
אני מתגעגע לטיולים
אני מתגעגע דודות שלי ובני דודים
הדודים שלי והסבים

אני מתגעגע שלוש עשרה שנים שלי
אני מתגעגע הפעם אני לא חי
וגם דברים שלא ייתכן

אני מתגעגע איירטון
אני מתגעגע רנאטו
וגם את כף הרגל של פיקה

אני מתגעגעת כל כך חי
אני מתגעגע של השמחות שלי
אני מתגעגע של צער שלי
הסבל וניסויים

אני מתגעגע הכל למדתי
אני מתגעגע כל הזמן זה גרם לי לשכוח
אני מתגעגעת כל כך יש
וממה איבדתי


אני מתגעגע עכשיו הרגשתי נוסטלגיה
וגם את העתיד כי לא חיו עדיין