WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-14

"Báseň môjho chýba"
(MarcosAlberto)

Cnie sa mi po detstva
Cnie sa mi po mojej vtipy
Cnie sa mi po hračky
Cnie sa mi po prúde
Cnie sa mi po Sultan
Chýba mi CICA a Leno
Cnie sa mi po rieke Caeté
Cnie sa mi po Bragança
Chýba mi mora
Chýba mi moja láska
Chýba mi Nene
Chýba mi Valtinho a Assizinho
Naldi a Lucio

Chýba mi Taira
Cnie sa mi po cestách
Chýba mi moje dievča bratranci a sesternice
Z mojich strýkov a prarodičia

Cnie sa mi trinásť rokov
Cnie sa mi po čase, keď som nežil
A veci, ktoré nemusia mať

Chýba mi Ayrton
Chýba mi Renato
A úpätí Piquet

Cnie sa mi po všetkých, ktorí žili
Cnie sa mi po mojej radosti
Cnie sa mi po mojej trápenie
Utrpenia a skúšky

Cnie sa mi všetko, čo som sa naučil
Cnie sa mi po celú tú dobu som zabudol
Chýba mi všetko, čo mám
A z toho, čo som stratil


Cnie sa mi, že teraz som sa cítil nostalgiu
A budúcnosť, ktoré neboli ešte žil