WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-14

"Puisi Hilang saya"
(MarcosAlberto)

Saya terlepas zaman kanak-kanak saya
Saya terlepas jenaka saya
Saya terlepas mainan saya
Saya terlepas aliran
Saya terlepas Sultan
Saya terlepas Cica dan Leno
Saya kehilangan Empangan Sungai
I miss Braganca
Saya terlepas laut
Saya terlepas cinta
Saya terlepas Nenete
Saya terlepas Valtinho dan Assizinho
Naldo dan yang Lucio

Saya kehilangan Taira
Saya terlepas perjalanan
Saya terlepas sepupu perempuan dan sepupu saya
Daripada bapa saudara dan datuk nenek saya

Saya terlepas tiga belas tahun saya
Saya kehilangan masa yang saya tidak hidup
Dan perkara-perkara yang mungkin tidak mempunyai

Saya kehilangan Ayrton
Saya kehilangan Renato
Dan kaki-Piquet

Saya terlepas semua yang hidup
Saya terlepas kegembiraan saya
Saya terlepas kesedihan saya
Penderitaan dan ujian

Saya terlepas semua yang saya belajar
Saya terlepas semua masa itu yang menyebabkan aku lupa
Saya terlepas semua yang mendapat
Dan dari apa yang saya telah hilang


Saya terlepas bahawa sekarang saya rasa nostalgia
Dan masa depan yang belum hidup lagi