WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-14

缺少
MarcosAlberto

我想念我的童年
我想念我的笑话
我想念我的玩具
错过
错过苏丹
错过了亚信纱罗
我错过了卡埃特
我怀念布拉干萨
我错过了
我想念我
错过Nenete
错过了ValtinhoAssizinho
纳尔多卢西奥

错过平清盛
错过旅行
我想念我的女孩堂兄弟和表兄弟
叔叔和祖父母

我想念我的十三年
错过了时间我没有生活
事情可能没有

错过塞纳
错过雷纳托
脚下皮奎特

我想念所有
我想念喜乐
我想念我的悲伤
痛苦和试验

我想念我学到一切
我想念所有的时间使我忘记了
我想念所有得到了
我失去了什么


我怀念现在我觉得怀旧
没有生活未来