WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-30

"Через вашу LOOK"

"Через вашу LOOK"

красиві речі
Тільки мої очі можуть бачити
Красою неба і моря
Зелений і квіти ...
... Я дав

Решта світу ...
повна сліпота
але
Я бачу, що все так красиво
Зло полягає в розумінні мого єства

змогли
все ще втрачено
але
Тепер я розумію, ваша привабливість

Планеті ...
Вони нічого не помітили
І все так красиво
Я не думаю ні про що інше

Все через свою зовнішність ...

Як чарівність
Позбувся від сліз

Все через свою зовнішність ...

Все чудово
Просто тому, що у вас є думки

Я повинен бути смак ви

Тому що все так красиво

навколо мене
Речі настільки красиві

Все через свою зовнішність ...
Це мало сенс ...
... нескінченний

У моїй долоні
тривалий термін служби

Який сенс було б без вас

Тепер це гарний нескінченності
Чому не вкладається в моєму серці

Все через кого-то ...

Звичайно, це ти
але
Яка різниця, робити?

Любов тут

Не має значення!

Незалежно від того, що сталося
Чи вважаєте ви,
що буде

У мене є все, щоб бути щасливим

Тривалий термін служби в долоні

І все ж, як ви ...

Все залишається, як це коли-небудь був
Але це красиво
Красиві ...
... божественний

Все через її зовнішній вигляд ...

Змушує мене мрія
Напишіть, не бажаючи, щоб зупинити
Споглядаючи те, що красиво
І ніхто з них не помітив,
Просто потрібно море ...

Але, ваше серце
Цього достатньо для мене

Очі, дзеркало душі
Посмішка, ваш представник

Просто потрібно місячному світлі ...

але
Навіть шторм
Мене передає свою красу

Ніщо не робить мене сумним
Тому що я люблю
І цього достатньо

Я продовжу писати

Все через її зовнішній вигляд ...

Це так багато краси ...
Світло, що сяє на горизонті моєї мрії
Найкрасивіший квітка в моєму саду ...
... Ви

І лише ви
Це змушує мене співати, як, що
Спроба сказати більше, ніж я

Чому не вкладається в моєму серці

І все красиво
Так як я зустрів тебе
І через її зовнішній вигляд ...

Я написав ці слова ...
Вилучення з глибини мого серця