WELCOME/SEJA BEM VINDO / Bienvenue

This is my blog. Here you will find a little of my history, will have the opportunity to watch my video clips and other artists that I appreciate. Also there are issues about racing and the game "Grand Prix 3" videos produced by me.

Este é o meu blog. Aqui você encontrará um pouco da minha história, terá a oportunidade de assistir aos meus videoclips e de outros artistas que aprecio. Tem também assuntos sobre automobilismo e o game Grand Prix 3 com vídeos produzidos por mim.

2012-01-30

"בגלל המראה שלך"

"בגלל המראה שלך"

דברים יפים
רק עיני יכול לראות
היופי של השמים והים
הירוק פרחים ...
... נתתי

שאר העולם ...
עיוורון מוחלט
אבל
אני רואה שהכל כל כך יפה
הרע טמון בהבנה של להיות שלי

הצליחו
עדיין אבוד
אבל
עכשיו אני מבינה את היופי שלך

כוכב הלכת ...
הם לא הבחנתי בשום דבר
והכל כל כך יפה
אני לא חושב על שום דבר אחר

הכל בגלל המראה שלך ...

כמו קסם
נפטר הדמעות שלי

הכל בגלל המראה שלך ...

הכל נפלא
רק בגלל שאתה חושב על

אני צריך לאהוב אותך

כי הכל כל כך יפה

מסביבי
הדברים כל כך יפה

הכל בגלל המראה שלך ...
במובן זה עשה ...
... אינסוף

בתוך כף היד שלי
זמן החיים

מה הגיוני היה בלעדיך

עכשיו זה אינסוף יפה
למה לא מתאים בלבי

הכל בגלל מישהו ...

בטח, זה אתה
אבל
מה זה משנה?

אהבה היא כאן

לא משנה!

לא משנה מה קרה
האם אתה מרגיש
מה יהיה

יש לי הכל כדי להיות מאושר

חיים ארוכים בכף ידך

ועדיין כמוך ...

הכל נשאר כפי שהוא אי פעם היה
אבל זה יפה
יפה ...
... אלוהי

הכל בגלל המראה שלה ...

זה גורם לי חלום
כתוב מבלי לרצות לעצור
ההתבוננות מה יפה
וגם לא שמתי לב
רק צריך את הים ...

אבל אחרי הלב שלך
זה מספיק לי

העיניים, את המראה של הנפש
החיוך, דובר שלך

צריך רק אור הירח ...

אבל
גם את הסערה
אני מעביר את יופיו

שום דבר לא מעציב אותי
כי אני אוהב
וזה מספיק

אני ממשיך לכתוב

הכל בגלל המראה שלה ...

זה כל כך הרבה יופי ...
האור זורח באופק החלומות שלי
הפרח הכי יפה בגן שלי ...
... האם אתה

ורק לך
זה גורם לי לשיר ככה
מנסה לומר יותר ממה שאני

למה לא מתאים בלבי

והכל יפה
מאז שפגשתי אותך
ובגלל המראה שלה ...

כתבתי את המילים האלה ...
משיכות מעומק לבי